vismut

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-09-14 08:51:39

Fint att se!



Sjukaste partiet:

http://www.skanepartiet.org/index2.htm

När vi fick papper hemskickade så trodde jag och David att det var ett skämt. Men det var det visst inte.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-09-14 08:53:10

Dubbelt upp, det kom inte upp först så jag skickade igen och igen och igen. Då kommer du in och tror att du fått massa kommentarer men så är det bara jag som spamar lite..

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-09-14 08:53:30

Varför behöver man bara fylla i de där satans orden ibland? Är det för att man inte ska spama?

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-09-14 11:12:37

Mitt resultat ser helt annorlunda ut.. :)

Postat av: Björn

Publicerad 2010-09-14 11:57:40

Ulrika: Mm!!! Jag blev verkligen överraskad (och glad) av att ha så många kommentarer! Men det var ju kul spam i istället för tråkigt spam i alla fall.

De där tecknen fattar jag inte. Ibland är de där och ibland inte.



SofiaA: Usch då! Gör om så blir det kanske bättre ;-)

Postat av: Björn

Publicerad 2010-09-14 11:59:58

Ja Skånepartiet var verkligen komiskt:



1. Skåne blir en fri republik medlem i EU och NATO



2. Stopp för invandring av flyktingar och liknande



3. ISLAM avlägsnas, muslimerna får flytta till Sverige



4. Alla pensionslöften skall ovillkorligen infrias



5. Mer pengar till sjukvård, äldrevård och handikappade



6. Båda reaktorerna i Barsebäck skall användas



7. Eleverna måste få respekt för lärare och vuxna



8. Brottsbekämpningen skärps med flera poliser mm



9. Arbetsmarknanden liberaliseras, bidragsfusk stoppas



10. Skattetrycket sänks när Skånes statsskuld är betald



11. Systembolagsmonopolet upphävs



12. Kommunistväldet i radio/TV stoppas

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-09-14 16:14:54

Har gjort massa olika tester och får alltid samma resultat, det är nog ett tecken :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela