vismut

Annandag påsk

Publicerad 2011-04-25 20:31:12 i Allmänt

Jag vet inte om det är vårkänslor eller vad det är men de senaste veckorna har jag faktiskt insett att jag gillar Linköping och att jag nog kan tänka mig att bo kvar här. Vad är det bästa med stan då? Mja, eftersom jag har många vänner här så är väl dom på förstaplatsen, även om jag inte träffar dom så ofta, men vad gäller själva stan så är Tinnerö helt underbart!
I förmiddags (och igår kväll) tog jag mig ut dit på en cykeltur.

Det var så sjuuukt mycket bilar/cyklar/gående folk där! Som en lördag på stan ungefär. Vid Halshöga frågade jag en tjej om det något speciellt. Mm, kosläpp.

Det fanns en ännu bättre fotoplats för att visa bilkaoset men där stod tjejen med en stor hund och dirigerade trafiken så jag fick nöja mig med ovanstående.

Gräsänder vis Rosenkälla

Padda vid Frökärret

Vitsippor

Skymning


På seneftermiddagen cyklade jag med Johan och Axel. Cykling är mycket roligare med sällskap!

Kisskillar. Axel har stora problem innan han kan börja kissa. Som vanligt...


Jag vill inte jobba imorgon!!

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-04-26 10:45:04

Ja Linkan är faktiskt fint! Även gbg har sin charm även om det är lite stort för min smak..

Såg du några skuttande kor då?

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-04-26 11:10:34

Yes, kisskort!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-26 12:49:26

Paddan var fin men jag kunde ha klarat mig utan kisskortet.

Postat av: Björn

Publicerad 2011-04-26 20:30:36

Sofia: Nej, inga skuttande kor. Jag ångrar mig faktiskt så jag får nog åka dit nästa vår!



Åsa: Jag visste att det skulle uppskattas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela