vismut

Fortfarande ung

Publicerad 2011-04-27 17:49:24 i Allmänt

Igår frågade Alex assistent om jag också gift mig under tiden hon varit borta. Nej, jag tar en sak i taget, svarade jag. Alex sa att "han är fortfarande ung!".
Mm, men nu måste jag ange en lägre maxpuls på spinningen...

Tre sångfåglar på labb sjöng för mig när jag kom och gav mig en present - en strutskudde! (Bara så ni vet så försvann Älgen från soffan i söndags...)

 

På kvällen kom mamma&pappa och så åt vi på Napoli. Jag åt en god laxpasta.

Mamma hade något supermedel till diskbänken med sig så nu kan man spegla sig i diskbänken! (dessutom diskade hon mitt snuskiga durkslag. Tacktack!)

 

 

Pappa modifierade lampupphängningen och jag fick en 2m tumstock.

 

Jag fick också:

Kryddor (basilika Oscar...) och tulpaner

Kryddor och blomma

Och en elgrill!

...samt tre tshirts som mamma trodde skulle vara stora och pluffsiga ('sånna som du inte gillar') men som var precis så spänniga som jag vill ha :-)

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-04-28 10:23:04

Åh vilka bra presenter! Kudden passade finfint i soffan.

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-04-28 13:25:01

Grattis i efterskott! Bra presenter, särskilt grillen!

Postat av: Yxel

Publicerad 2011-04-28 20:55:07

Har du något att spänna ut med då?

Postat av: Björn

Publicerad 2011-04-28 22:36:35

Ulrika: Yep!



Sofia: Tacktack!



Axel: Mindre och mindre tyvärr. Men skulle jag sätta dom som shorts så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela