vismut

"Hur bra som helst"

Publicerad 2011-04-12 22:05:48 i Allmänt

Efter kvällens bodyattack spelade jag lite biljard med Oscar som är på besök. En öl var drack vi också och den tog väl lite väl hårt efter att ha attackat (jag) eller sovit lite (Oscar). Vi blev båda trötta så Oscar får äran att vara den första som sover i min soffa.

I reklampauserna i hockeyn har vi kollat nya kanal 11. Ett riktigt kul program som heter 'Dagens Man'. Hahaha, vilket program! Skämskudde fram om ni får för er att titta.

 

Millipore bidrar till att göra labbet lite mer....rosa.

 

 

Nu är det visst BigBrother på kvalitetskanalen TV11. BigBrother med 'Demonproducenten Basshunter'! Det eller sova. Hmm.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-04-13 07:55:25

OoooOO!! Eftersom jag är med i er grupp bör jag också få ta del av dom finfina rören tycker jag!! :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-13 21:03:42

Efter att ha läst den recensionen så tror jag att jag kommer att klara mig utan TV11 faktiskt.



Kombinationen rosa lock och turkosblå handskar var ju en fullträff!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela