vismut

Urblåst

Publicerad 2011-04-10 22:02:18 i Allmänt

Trots att det inte var helt perfekt vind hem från Motala så gick det undan. Samma sträcka + de extra 10km jag aldrig cyklade i fredags gick 25min snabbare.

I går var pappa och jag vid ett blåsigt Tåkern och fick se många rovfåglar. 3 havsörnar, 8 brun kärrhök, 2 blå kärrhök, 4 ormvråkar och 3 fiskgjusar. Sen tror vi att vi såg en pilgrimsfalk men jag är inte säker.

 

Någon på jobbet sa att hon tyckte tussilago är fula och att man bara tycker om dom för att de är tidiga. Jag tycker dock att de är fina.

 

 

Idag har jag jobbat några timmar för jag har ett så spännande experiment som jag vill se om det fungerar och imorgon var en av maskinerna upptagen så då fick det bli idag istället.

 

Hemma igen spikade jag kabel och än en gång fick jag bevisat att jag inte ska hålla på med sånt där. Undrar hur många fler slag som träffade tummen istället för spiken. Till mitt försvar så var det faktiskt en ganska pillig sysselsättning.

Sen gick jag till gymmet...

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-04-11 08:37:09

Hoppas experimentet lyckas!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-04-11 08:40:14

Jag vill se slutresultat med tv på vägg och så när det är klart!



Jag tycker tussilago är fina, som solar!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-04-11 10:47:47

Ulrika: Japp. Ska bara bjuda hem Å&J på mat och borrning först. Förresten har jag nu nya kuddar men de är i Motala för jag har ingen pakethållare på racern!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-04-11 16:20:46

Å&J på mat och borrning = Å äter och J borrar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela