vismut

20 minutes of joy

Publicerad 2011-08-29 19:08:22 i Allmänt

Kunde gladaveckan sluta på något annat sätt än med ett leende? Nej, haha, jag upplevde de 20 roligaste söndags-kvällsminuterna för året igår i samband med maten.

Först sprang jag 18km i ganska varmt väder så jag svettades en del men jag hittade inget ställe att dricka på under turen så jag fyllde på med vatten först när jag kom hem. Jag visste att jag hade dålig vätskebalans för magen bråkade lite under de sista kilometrarna och gav mig illamående. Två timmar senare var det dags för kvällsmat - rester från i lördags - och jag tänkte att jag kunde dricka upp resterna av vinet också.

Mm, snacka om att ett enda glas var nog för att det skulle bli jäkligt kul att diska...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-08-30 08:02:07

Hahahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela