vismut

Ensam är inte alltid stark

Publicerad 2011-08-31 18:51:50 i Allmänt

Fyra år efter att den egentligen borde ha inhandlats är så äntligen garderoben på plats i mitt sovrum. Men oj så tungt det var!
Johan hjälpte mig från IKEA men nu återstår nästa problem: Sätta ihop den. Jag hade tänkt att det där grejar man väl själv men efter att ha insett hur tung den är och sett följande bild blir det nog till att bjuda hem någon på mat och garderobsbyggande. Nån frivillig?

Men som sagt. Den är i alla fall på plats i sovrummet...

 

Hemkommen från IKEA såg jag den finaste regnbågen jag någonsin sett. Helt underbar och skarp!

 

Dock lite svår att fånga på bild.

 

Ett tag såg det ut som att den var dubbel:

 

Kommentarer

Postat av: Ulla

Publicerad 2011-09-01 09:32:13

Biffen hade hjälpt dig med garderoben om det inte vore så att jag bor i skåne.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-09-01 16:53:45

Christoffer är kung på garderober och IKEA-skåp (efter att ha övat en hel del...)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-09-02 07:59:43

Tack för alla erbjudanden! Axel erbjöd sig också men det har löst sig ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela