vismut

Lite sol i alla fall

Publicerad 2011-08-02 21:54:26 i Allmänt

Efter att bara ha tittat på solen genom fönstret hela dagen tog jag efter jobbet racern ut till familjen Jufvas och följde med på badutflykt i Sandvik. Badet blev till ett dopp och uppe på filten frös (!) jag faktiskt lite om fötterna så jag fick sätta på mig strumpor...

Solen kom och gick men vi hade trevligt och åt god pastasallad och snackade skit. Och med skit menar jag skit. Inte bebisskit som man kanske kan tro utan unprocessed oregano-pinnar, sköldpaddor och plumspapper.

Sen hamnade vi på Johans groggveranda och en semestrande Johan firade med en 2,8a medan jag och en ammande Åsa höll oss till te.


Och eftersom Sigge sov hela tiden fick jag hitta andra lekkamrater:

Nej, jag är inte rädd för vårtbitare även om det här ser ut som det. Jag jagade faktiskt efter den två gånger när den smet från fotosessionen men jag ville inte ha den innanför tröjan.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-08-03 07:41:41

Jag tycker din kompis ser lite läskig ut...

Postat av: Björn

Publicerad 2011-08-03 19:41:41

Hehe. Johan också. Eller 'äcklig' kanske ordet han använde var.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela