vismut

Mastermind

Publicerad 2011-08-10 20:56:38 i Allmänt

Jag undrar hur många gånger jag fått åka till jobbet efter kvällstandborstningen. Igår på labb gjorde jag så många olika grejer som vart och ett i sig kunnat vara nog för en dag men nu är det hårdkörning. Att då ha ett litet steg i ett av experimenten där provröret ska stå i labbänkslådan i näst sista steget blev för mycket för mig.

Kl. 22.04 på kvällen med tandborsten i munnen kom jag då på att det stod kvar i lådan och det är då man önskar att man har längre till jobbet så att det bara är att gå och lägga sig och förlora en dag men nej, det var bara att hoppa i skorna och cykla upp - i regn.

Och när jag pipetterat 2x 0.7µl var det dags att åka hem. Då regnade det inte. Det finns nog inte ord för den typen av "regn" som drabbade mig just då. Undrar om det kom från molnet Mikaela fångade på bild.

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-08-11 12:07:35

Risken finns nog att det kom lite regn ifrån det där molnet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela