vismut

Me, myself and Veronica

Publicerad 2011-08-06 19:44:35 i Allmänt

Det var ju inte direkt något drag på jobbet i veckan. Rille satt nere hos sig och kom bara upp på korta besök i labb och på våningsplanet var det bara jag, Vivian samt en postdoc jag knappt såg. Tur då att Veronica finns och kan underhålla mig.

 

Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag följer mitt träningsprogram inför LL och det innebär en hel del löpning. I torsdags var min vad så jäkla hård så att jag trodde vadmuskeln skulle spräcka huden. Överansträngning på G?

Jag tycker ibland att jag egentligen la för mycket pengar på min pulsklocka. Visst att den har gjort löpningen roligare men det är skönt att den kan användas i svampskogen också.

1. Innan man går in i skogen trycker man "Spara position"

2. När man vill gå tillbaka till cykeln trycker man "Gå till position"

 

Perfekt! Garmin Foresvampplockare 405cx?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela