vismut

Singing B

Publicerad 2011-08-24 21:32:52 i Allmänt

"Skönt att se att Boppe är tillbaka"

Så sa Rille till mig igår när jag stod inne i kylrummet och gjorde sex stycken preppar sida vid sida. Och visst har han rätt. Efter att förra veckan ha varit på lite sämre humör hela veckan tar jag igen det med besked den här veckan. Jag är på toppenhumör!
Jag vet inte riktigt varför men redan i måndags tyckte jag att det var skönt (!) med måndag så jag gick in i veckan med positiva tankar. Jag hann träffa Oscar och äta kantarellsoppa och tårta med Attackare i måndags. Jag hade ett bra morgonmöte med Bossen i tisdags. Jag har en lugn löpvecka (allt är relativt men när längsta distansen är 18km och man har tre vilodagar är det en lugn vecka). Jag spottar ur mig idéer på jobbet. Jag lyckas somna på kvällarna. Well, många bäckar små kanske?

Det enda som försöker sänka mig är den *&%!) !"¤*&" !&%"(* HPLC'n till masspeken. Är det inte kolonnen som strular, pumpen som pajar, filtren som satt igen sig, någon som bokat maskinen så HÄNGER DEN *&%!) !"¤*&" !&%"(*  HPLC'n sig mitt i en av mina 12 x2h körningar..........

Busy B

Idag var det värdsrelease av Britney Spears nästa hit 'Homogenizer'. De tre utvalda som fick lyssna uppskattade vad de hörde.

Efter soppa och tårta i måndags vägde jag mig för första gången på mycket länge. Jag hade bestämt att om jag låg närmare 80kg än 75kg skulle jag försöka gå ner lite till Lidingö. Vad visar vågen då? 77,5kg.... Först tänkte jag ta en 3v minideff i alla fall så att jag får 1,5kg mindre att släpa på uppför abborrbacken men nu säger min träningsguru att det är en dum idé. Jaja, vi får väl se hur jag gör.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-08-25 08:33:54

Haha taskigt med vikten.. Ingen banting för Björn nu då? :)



Jag hade nog uppskattat Britta-sången också!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-08-25 10:41:20

Oh, jag måste ju få texten till homogenizer, det är nåt jag och Simon får sjunga på plan 12 i vår också!!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-08-25 12:41:28

Ulrika: Nej, Stefan (och Axel) tror risken att bli sjuk blir större och det vill jag ju inte.



Åsa: Vill du veta eller vill du bara att alla andra ska få reda på hur störd jag är? Skitsamma:



"Homogenizer, homo-homogenizer, you're a homogenizer,

Oh homogenizer, oh you're a homogenizer, baby

You you you are, you you you are

Homogenizer, homogenizer, homogenizer"

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-08-25 20:10:54

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela