vismut

Tant Björn del: för många

Publicerad 2011-08-14 08:37:20 i Allmänt

J a g  s k u l l e  v ä l d i g t  g ä r n a  s o v a  l i t e  m e r  ä n  f y r a  t i m m a r  e f t e r  e n  k r ä f t s k i v a.


Men men. Kul hade vi i alla fall, BodyAttackarna och jag, på vår kombinerade kräftskiva-drinkkväll. Dyrt blev det också för mig eftersom jag inte lärt mig det där med ödmjukhet och basunerade ut att vinst över mig i valfri Roxette-låt i SingStar skulle belönas med en lunch. Baa.

1. Julia väljer Dressed for success. Det är jämnt men hon vinner. (Julia torskade fö bara en gång på hela kvällen...)
2. Emma väljer The Look. Jag dominerar helt men så kommer Nanananana nananananana nananananana och jag fattar inte hur fel jag kan ha kommit men hur jag än gjorde stod det 'Uselt' och jag tappade 2000p och vinsten.
3. Madelene väljer Joyride och det är jämnt igen men nope.


Och eftersom jag och min stora mun redan sen tidigare har en annan utmaning att träna till så var det väl lika bra att se så att tekniken sitter (ingen BA-träff utan teknikträning).

Fel

Godkänd. 7,5min innan jul är tanken...

Jaha, dags för frukost då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela