vismut

Vad är det som luktar?

Publicerad 2011-08-13 17:20:25 i Allmänt

Det är jag. Jag luktar tigerbalsam. Shit va benen värker! Som tur är är det till största delen ofarlig smärta men ändå. Idag var det en välbehövlig vilodag. Den senaste jag hade var förra tisdagen och då cyklade jag trots allt 1,5 mil (Åsa och Johan ToR) men det räknas typ som vardagsmotion - på racern känns det knappt.

Till mina två motton ('Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst' och 'Det som inte går att ta på cykeln är inte värt att ha') läggs nu: 'Kan man hoppa över vilodagar har man inte tränat tillräckligt hårt'.

Igår var Oscar på besök. Först åt vi Saigon take away, drack en öl och sen spelade vi minigolf.


Inför hål 16 var det helt jämnt men då slår Oscar en spik samtidigt som jag gjorde en tvåa innan jag föll samman på hål 17. Skit.


På dagens vilodag åkte jag återigen ut till Å&J och byggde en ny kompost.


Det var snabbt gjort. Värre var det med flytten av den gamla...

Efter ett tag ville Johan byta fokus så att han fick hjälp med att flytta varmkomposten istället. Blää. Johan svor ungefär lika mycket som han gör när det går dåligt i hockeyn och när båtmotorn krånglar...

 

Tur att det ingick lite Skrik&Spy-Sigge-gull så att inte flytta kompost var det mysigaste som hände idag.

Nej, du får ingen ful Leksands IF-napp när du sitter hos mig!

Tyst&skönt

Korna matades med äpplen...

 

...och jag&Sigge kollade in nya skylten grannen satte upp

Nu dusch, rakning och kräftskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela