vismut

Bäbisbloggen

Publicerad 2011-12-14 21:18:07 i Allmänt

Ja, har man inga egna får man väl visa andras bäbisar. Många här har väl redan sett Sigge i pepparkaksdräkten han fick av mig i adventspresent men jag vet att mamma också vill se hur den blev så här är han, gullungen.

 

Efter jobbet idag sammanstrålade vi hemma hos Hanna för lite glöggfika. Ludvig, a.k.a. Trollet, ville INTE ha sin pepparkaksdräkt på sig. Det är visst lite lättare att bestämma över en 5mån bäbis än ett 22mån gammalt barn...

 

Pavan, Trollet, Trollmamman och blivande drakmamman Lan

Imorgon blir det grabbhäng i min soffa tillsammans med Johan och Sigge. Undrar om det är åldersgräns på Criminal minds?

Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2011-12-14 21:31:44

oh,så fin han blev!

hatten lär hänga med upp i skolåldern ser det ut som!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-12-18 23:33:22

Shit så söt!!!!! Nästan så man vill äta upp den där pepparkakan.

Postat av: Björn

Publicerad 2011-12-19 19:35:30

Han är min!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela