vismut

F**kin' perfect

Publicerad 2011-12-11 21:17:44 i Allmänt

"Mysjulhelg" i Mias familjs stuga några mil utanför Västervik. Ord är nästan överflödiga. En superhelg helt enkelt!

 

Korvgrillning hade oväntat hamnat på matschemat och elden låg i mina händer. Var väldigt nära att ge upp innan Mia frågade från vilken hög jag tagit veden. Självklart hade jag råkat ta från den nyhuggna så efter en promenad tillbaka till stugan efter lite torr ved gick det bättre :-)

Lättad frilufsmänniska

Tillbaka i soffan spelade den "smarta" Doktoranden Othello med den "dumma" Blondinen. Seger 2-0. Till Blondinen. Doktoranden kände sig sämst i världen efter två totala utklassningar.

Stackars vit

Kvällens julklappsspel bjöd på dubbletter...

 

... och morgonens frukost på ett överraskningsluciatåg.

"... med hattarna på sne."

 

Tunga ögonlock nu. Ska se om det går att somna utan en sprakande kamin i sängkammaren.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-12-13 20:14:33

Var struten för liten eller bara klädsamt på sne?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-13 20:48:27

Alldeles för liten. Det ser också ut som att den är tilltryckt upptill. Tror inte att den var det från början men jag slog i två dörrkarmar på vägen till skådeplatsen så kanske den blev det då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela