vismut

Lambo for ever

Publicerad 2011-12-17 18:46:46 i Allmänt

När Christian för några veckor sedan berättade att han och Annica köpt hus blev jag först lite skraj att de skulle flytta långt bort. Men nej, som tur är blir de kvar i Lambohov - i ett hus som står på det som bara var högt gräs när vi två först flyttade till Lambohov 2002.

Så idag skulle jag hjälpa till att flytta men det var inte så mycket att göra så jag hjälpte bara till ett lass för att få se huset.

Eldstad alltså. Nej jag är inte avundsjuk...

GIGANTISK balkong. Nej jag är inte avundsjuk... Förresten ska den nyinköpta soffan som inte går uppför trappen in via balkongen m.h.a en kranbil!

Zera&Lena har krypavstånd hem efter inflyttningsfesten (det röda)

 

Kul med hus!

Kommentarer

Postat av: Zera

Publicerad 2011-12-18 10:21:41

Vi drog faktiskt upp soffan genom balkongen, på 3e våningen, mha spännband och rep =)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-12-18 11:09:55

Hahahahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela