vismut

Over 'fore it started

Publicerad 2011-12-18 19:38:59 i Allmänt

Pust. Ibland har jag en förmåga att ge mig lite väl lätt men ibland, som i krocket t.ex., så går jag in lite väl hårt för tävlingsmomentet. Det fick jag lida för idag om vi säger så.

Medley hade releasehelg på de nya Les Mills-passen och jag testade på BodyCombat för första gången (blir absolut fler gånger). Sen åkte jag och fixade två julklappar samt hem och åt för att tre timmar senare köra nya releasen av BodyAttacken. Passledarna Henrik och Madelene berättade innan passets början att pris skulle delas ut till de som gjorde flest armhävningar i låt 5 på tå.

Fy fan. Ja, nog var jag en av de tre som fick pris men till vilket pris sen. Helt knäckt. Krampkänning i lårmuskeln i låt 7 och håll från låt 6 och framåt. Men vann en energikaka gjorde jag i alla fall!

Får nog lida imorgon också gissar jag.


Har aldrig redigerat så många stavfel och missade bokstäver i ett inlägg som jag gjort i det här. Jag är nog rätt sliten...

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-12-18 23:30:35

Grymt kämpat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela