vismut

Prestationsångest

Publicerad 2011-12-06 21:58:36 i Allmänt

Vet inte vad som hänt men senaste tiden har jag betydligt fler läsare av bloggen än jag har haft tidigare. Speciellt verkar den vara populär på måndagar. Nu är det tisdag och det har väl inte hänt något speciellt att rapportera men eftersom ni är så många som läser här, och jag själv vet hur trist det är att mötas av samma inlägg flera dagar i rad (OBS! Ingen pik till någon av er!!), kommer här några tankar.

När Hanna föredrar att bli kallad 'sopa' (något som jag snällt tog tillbaka när jag blivit överbevisad) före att umgås med en Björn på sitt bästa måndagshumör efter att ha kollat helgens experiment fattar ni hur illa det var igår.

Jag drömde att Bossen föreslog Håkan Juholt som opponent till disputationen.

Jag packar inför helgens stugvistelse utanför Västervik och inser att det här med att packa lätt inte är min grej. Dessutom tror jag att jag glömt något väsentligt...

Sitter helt mör i kroppen efter gym kombinerat med BodyAttack. Har jag inte träningsvärk i benen och rumpan imorgon slutar jag träna.

Är jag "förkyld" sju dagar i sträck i maj skulle jag ju börja med allergitabletter. Testade det idag också men tyckte inte att det blev så mycket bättre. Eller, på gymmet och ute är det bra men hemma och på jobbet är det något som inte är som jag vill. Hmm.

Nu har ju kylan kommit och visst har det varit varmt men det var ganska varmt i Linköping 5 december 2006 kl. 21.50 också:

Oj! För en sekund längtade jag tillbaka till ettan på Tröskaregatan (där kortet togs). Jag trivdes verkligen där.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2012-01-04 13:56:24

nej jag tar det inte som en pik, jag uppdaterar så ofta som varje eller varannan månad :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela