vismut

Snällast i familjen

Publicerad 2011-12-24 18:26:28 i Allmänt

Min julafton startade som alla andra dagar - d.v.s vaken innan kl. 7. Den fortsatte med frukost till julkalendern följt av en joggingtur som fick ersätta de två tidigare jularnas skidtur. Jag hade sagt att jag skulle vara borta runt en timme så när det började närma sig 2 timmar och jag fortfarande inte var hemma började mamma bli lite orolig. Inte kunde väl hon veta att jag ringde på hos våra fd. grannar och stannade kvar och tittade på kort från Pierre och Åsas hus uppe i Östersund!

Maria är kvar i London så mamma och pappa Skypade

Med Maria kvar i London var vi inte så många. Jag, mamma&pappa och pappas bror.

Med Maria borta så var det ju rätt kul att konstatera att de flesta paketen under granen var till mig. Samtidigt som jag tycker att det är lite pinsamt så är det väldigt roligt. Jag gillar att öppna paket :-)

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela