vismut

Took my life from negative to positive. And I just want y'all know that. And tonight, let's enjoy life

Publicerad 2011-12-16 16:26:21 i Allmänt

Mm, låttexter kan verkligen beskriva hur man känner sig. Experimentet jag gjorde i tisdags funkar (nu återstår att se om jag får några resultat - men ändå) och ett mail från Genève fick mina stresshormoner att försvinna ur kroppen snabbare än man hinner tänka 'fan så skönt!!!' (jag fick mailet redan igår kväll men vågade inte öppna förrän imorse). Självklart har jag mycket att göra framöver men helt plötsligt ser jag i alla fall att saker och ting kommer att lösa sig inför februari-deadlinen vilket jag inte sett tidigare. Grymt skönt!


*Går hem från arbetsveckan med ett leende på läpparna*

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-12-17 16:35:51

Härligt Björn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela