vismut

Det närmar sig...

Publicerad 2011-02-15 19:13:22 i Allmänt

Vad är det som händer? Inatt sov jag återigen riktigt lite. Nu kan det inte bli mycket mindre för då hinner jag inte somna innan väckarklockan ringer. Jag funderade inte på något speciellt, mest hockey och skidor.

För trött för BodyAttack blev det en kaka till jobbets onsdagsfika bakad istället. Jag blir verkligen inte alls sugen på att äta kakan efter att ha sett hur det såg ut när 175g smält smör blandades i. Blä.

 

Idag kom den så. Dagen när Alex tog upp att det snart är dags för disputation. Före jul kanske??!! Brrrrrr.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-02-15 20:23:31

Bra bakat! Gott med kokos!



Oj det är dags så snart med disputationen, spännande värre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela