vismut

48 veckor

Publicerad 2011-01-05 20:49:19 i Allmänt

En hel-seg vecka mitt i sommaren. Tre dagar med aircondition-feber i Peking. Annars: 48 veckor friska veckor men idag verkar sviten ha tagit slut.
Jag har hoppats hela dagen att det bara är någon form av irritation efter att ha simmat igår (känt fenomen att kunna bli täppt efter simhallsbesök) men ju längre dagen gått desto mer får jag nog inse att jag nog är förkyld. Skit - vi som ska till Tolvmannabacken på fredag!

Jag gör mitt bästa för att vakna frisk imorgon. 5 blodapelsiner och x antal vitlöksklyftor har slinkit ner idag. Och nu testar jag julklappen från Hanna - popcornkrydda.



Hanna: Jag föredrar salta popcorn före söta och chokladiga men det står att den passar till pannkakor också så det ska jag testa nån gång.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-01-06 13:30:39

ooo, popcornkrydda!

Jag skulle vilja ha dill!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-06 15:50:28

vem vet, det kanske är vattkoppsviruset som huserar i din kropp....hehehe

Postat av: Björn

Publicerad 2011-01-06 16:36:25

He. Mm, man vet inte med Östersundare. Är det inte det ena så är det det andra och det smittar säkert via sms också!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-06 21:11:18

Blä för förkylningen med kul iallafall att du vågade testa popcornkryddan. Jag ser fram emot recensionen när du har testat den med pannkakor.



Åsa: Dillsmak fanns inte att köpa :p De som finns är: Parmesan & Garlic, Barbeque, Chocolate Marshmallow (den som Björn fick), Jalapeno och Kettle Corn.

Postat av: Björn

Publicerad 2011-01-06 22:25:43

Hanna: Det kanske inte finns något kvar när det vankas pannkakor för den är rätt god att hälla ut på handen och slicka i sig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela