vismut

Det är synd om människorna

Publicerad 2011-01-24 20:59:59 i Allmänt

I en av bloggarna jag följer klagades det igår på diskberget som bildats under helgen. Pff. Hon har ju i alla fall en man som tycker att diska är en ok uppgift så hon slipper ju själv.
Nej, det är MIG det är synd om. Problemet är följande:

 

Locket/skålen till popcornmaskinen. Den GÅR INTE att få ren. Nu på bilden är den ju i och för sig helt odiskad men ta bort saltet och några av skalen så har ni hur den ser ut diskad. Efter att ha sett hur familjerna Jufvas och Borlänge-Svenssons popcornmaskinlock/-skål ser ut så undrar jag om nån har disktips. Aceton? Metanol? Acetonitril? DMSO?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-25 13:19:17

Var den genomskinlig från början??

Postat av: mamman

Publicerad 2011-01-25 17:33:44

Det är INTE synd om dej!

Du skulle följt mammas råd att ta 10 min.

om dan´till att diska så blir det inte varken

berg av disk eller svårt att få rent!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-01-26 14:54:34

Ja, den var genomskinlig från början.



Mamma: Vem har sagt att jag har ett diskberg? :-)

Postat av: mamman

Publicerad 2011-01-26 19:23:12

Jag har hört klagan förr!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela