vismut

Krocket och YATZY

Publicerad 2011-01-28 22:54:08 i Allmänt

Mat-, handbolls-, på spåret- och spelsällskap i form av Johan och Åsa. Hade jag somnat i soffan hade jag kunnat fylla på listan med sov- också...

Förutom att Sverige förlorade så var det en bra kväll. Goda fiskburgare och en seger i YATZY. Johan råkade visst också vinna en omgång.

Väldigt svåra frågor på På Spåret. Jag klarar dem nästan bara när det är sport. Jag och Åsa missade en cellbiologifråga medan Johan drog till med rätt svar - Pinsamt.



Imorgon blir det nog sovmorgon för jag är fortfarande bara tionde reserv på 90min spinning. Usch för alla "gratisätare" som hänger på Medley i januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela