vismut

Röker samma marlboro

Publicerad 2011-01-21 20:29:09 i Allmänt

Skidlägret var bra på i alla fall två sätt: 1. Jag fick skidträning. 2. Jag insåg att det går riktigt bra trots lite träning.

Nummer 2 har jag tänkt mycket på den här veckan då det återigen blev en träningsfri vecka på grund av det dåliga med skidlägret: Mina nästan tillfrisknade luftrör gillade inte två timmars skidåkning i -15grader utan gav mig först blodsmak i munnen på måndagen och sen feber på eftermiddagarna tis-tors.

Aja. Jag vet inte om det är psykologiskt men jag känner mig aningen plufsigare, framförallt på magen, efter de här veckorna. Jag äter snudd på lika mycket som när jag tränar så klart det borde märkas tillslut...

Vid toabesök på jobbet idag funderade jag på när en influensa slutar vara ny.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-01-21 23:50:44

Har funderat över samma sak vid nyligen avlagt toabesök. För övrigt så känner jag mig också mjukare än förut..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela