vismut

Glassutflykt

Publicerad 2011-07-25 21:26:23 i Allmänt

BodyAttacken har haft några veckors sommaruppehåll men idag var det några som inte kunde hålla sig längre och det är vid sådana tillfällen det är bra att vara kompis med båda instruktörerna så att man får reda på att något är på G. Jag har fått för mig att träna extra mycket ben innan LL så jag körde lite innan passet. Det kändes vid benlåten om vi säger så. Något mer som kändes när svetten började komma var gårdagens skavda bröstvårtor och jag har redan bloggat om lösningen på problemet.

Efter en attack med 8 deltagare åt vi först lunch på stan innan jag, Madelene och Jörgen åkte till Söderköping för att äta glass på Smultronstället. Eller, nog för att vi åt glass men vi stod i kö längre tid än vi glassade...


50min kö


Min fina&goda glass hette Limone

Fast först tänkte jag köpa den här som många barn köpte men Madelene hävdade att man inte "kan" köpa från barnmenyn och att hon skulle köpa mig en leksak om det nu var den jag var ute efter. Nja, tror hon blir skyldig mig en kokosboll istället ;-)


Väl tillbaka i Linköping spelade vi landdart. Nästa gång blir det krocket. Landdart är INTE min gren.

Krossad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela