vismut

Hela semestern på en dag

Publicerad 2011-07-28 11:42:49 i Allmänt

Det var en intensiv onsdag som inleddes med ett löppass. Nu har jag klagat för mycket på löpning och det finns faktiskt ett löpmoment som är helt ok - intervallträning. Och när min nya, egentligen alldeles för bra/dyra, pulsklocka hade bra funktioner för den typen av pass så var det till och med ganska så roligt!
Gott så. Jag ska följa ett träningsprogram inför LL och det blir löpning 4-5ggr/vecka...

Sen åkte jag och Jörgen och badade. Klippan Jörgen hade tänkt att vi skulle vara på var redan upptagen - av nakensolare.

Väldigt spännande att snorkla i vatten med snudd på obefintligt siktdjup - not.

På kvällen var vi hembjudna till Christian&Annica för att dricka upp resterna från bröllopet. Ända sedan inbjudan kom har Flugan varit på mig om att landdartet skulle med. Jag måste erkänna att jag börjat ledsna på spelet nu men visst, jag var ju tvungen att visa de som aldrig spelat tidigare hur det går till. Två pilar kastade - två pilar i ringen.


Efter att ha satt standarden nöjde jag mig med att heja/håna/döma från bänken med en white russian och lät de andra leka :-)

"Björn, kan du inte köpa ett set till så vi kan spela många"

 

Grillade gjorde vi också.

Jag håller med Anna-Carin: Var är grönsakerna?

Stefan och Lena fick specialbehandling

Sen gick vi på resterna/presenterna... Vill du också ha Björn? Du får hämta ett glas själv. Hmm, det var först efter skålen som jag såg att mitt glas inte hade samma storlek.

Zera tog hand om resterna från bålresten.

Det är inget att spara på

Runt 1 tyckte jag att Flugan och jag skulle ner på Platens men av någon anledning blev det ju då familjegeni istället.

 

And the winner is

Enligt Familjegeni svarade jag FEL på frågan om världens lättaste grundämne. Tur då att wikipedia finns och kan ge de rätta rätta svaren.

 

Innan vi gick hem städade Stefan

 

Träning, bad & party - Kul dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela