vismut

Lugna puckar

Publicerad 2011-07-04 20:53:10 i Allmänt

Jag tog en cykeltur på vanliga cykeln igår och bara cyklade runt lite. Jag hamnade i Johannelund där de har gjort en ny, fin, badplats. Det ryktas om att det är Varamosand som de fraktat dit. Mm, fin är den men någon ny Varamon är den inte. Bada i Stångån???

 

I slutet av den här månaden har jag haft min nya mobiltelefon i ett år. SMS-klienten håller räkningen på alla mina konversationer och just nu skiljer det bara ett enda meddelande mellan den som jag har flest och den som jag har näst flest med. De båda har ca. 100 meddelanden ner till trean. Så tror man att man ligger bra till för att vinna tävlingen "flest SMSkonversationer med Björn på ett år" är det bara att messa på. Tror man att man ligger dåligt till men ändå vill vinna så får man spamma på sista veckorna.

 

Oavsett vem av de två som ligger i topp som vinner så kommer den att bli förvånad. Ledaren just nu borde kanske inte vara förvånad egentligen men tycker nog att jag borde ha messat mer med någon annan. Tvåan just nu kommer bli VÄLDIGT överraskad då denn* helst skulle vilja ha haft dubbelt så många meddelanden skickade till sig och aldrig skulle kunna tro att h*n slåss om förstaplatsen...

Jag blir dock förvånad över hur få konversationer jag har med Oscar. Samtidigt är han den enda, förutom mamma&pappa, som jag pratar med i telefon. Även det är sällan. Och det är han som ringer. Usch, jag ska skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela