vismut

Mitt i prick

Publicerad 2011-07-06 23:31:03 i Allmänt

Jag tittade på morgontv's väderprognos: Sol. Yr.no sa: Sol. Klart.se sa: Sol. SMHI.se sa: Sol kl. 13

Mm. Men när jag tittade ut genom fönstret var det väldigt tjocka moln så istället för planerad simning blev det en förmiddagsjogg som var väldigt seg. Jag hoppas verkligen att det var ölen från gårdagen, då vi firade in BA-Maddes semester på Sangria, som gjorde det segt för annars kommer löpträningen bli än värre än jag kunnat tänka mig.

Jaja, klockan 13 var det sol och jag var trött i soffan men halvsovande tog jag mig ner till Tinnis och körde några längder i bassängen innan jag la mig i gräset och solade mig i det som måste räknas till växlande molnighet... Sällskap av BA-Madde fick jag också så jag blev kvar länge och fick skynda mig för att hinna till grill hos Zera&Lena.

Alla gillar inte grillning. I alla fall inte Simba.

Oj då. Här syns det inte hur otäck Simba tyckte att elden var...

 

Efter maten var det invigning av mitt nya Landdart. Det känns som att halva Cellbiologen köpte ett av Hanna efter cellbiologidagen så jag köpte också ett utan att ha testat innan. Ojojoj, reglerna kunde tolkas på allt för många sätt.

 

Umesh säger att han presterar bäst under press men det vetitusan

Av egen erfarenhet kan jag konstatera att Landdart INTE är någon direkt rolig publiksport men det var kul att spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela