vismut

Pain in the hip

Publicerad 2011-07-24 19:33:52 i Allmänt

Med två månader exakt kvar till Lidingöloppet gjorde jag idag min längsta joggingtur sen senaste LL 2009. Det blev 14km i Vidingsjö i emellanåt riktigt leriga spår. Benen gick att få rena men skorna återfår aldrig sin ursprungliga färg igen.

Jag har fått höra att jag har snygga ben. Idag vet jag dock inte.

Men löpning är ärligt talat en usel motionsform. I alla fall för mig. Efter 1h 20min löpning idag var jag mer knäckt än efter 4 timmar på en cykel. Det är inte så att hjärtat inte orkar men fy va kroppen blir mör. Höften behöver vi inte gå in på - den får gnälla hur mycket den vill för efter 24 september får den vila (på livstid?).

Igår spelade jag Wii-golf hemma hos Stefan. Vi åt likadana pizzor och straxt efter att vi hade ätit upp började fisandet. Tur inte Lena var hemma!

Är det det här som kallas för front?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela