vismut

Sover länge på morgonen - äntligen

Publicerad 2011-07-22 09:30:16 i Allmänt

Igår spelades det spel och för en gångs skull hade Stefan en bestämd uppfattning: Det skulle spelas Powergrid. Här är slutresultatet och jag utgår ifrån att Stefan är lite mindre bestämd nästa gång efter sin placering. Det är en stor fördel att börja sist och den här gången startade Stefan först och Christian sist. Stefan kom sist och Christian ledde från start till mål... Själv är jag ganska nöjd med min andraplats. Någon tyckte att resultatet skulle upp på bloggen - inte vare Steffo i alla fall.

Sen har jag råkat rapportera min första fetröda (mkt ovanlig) fågel på Svalan. Jag blev själv förvånad när jag tittade på Svalan för nog var det en röRhöna jag såg i Slottsparken och ingen röDhöna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela