vismut

Stormen före lugnet

Publicerad 2011-07-14 22:08:57 i Allmänt

Idag skyndade jag mig ut på första cykelturen efter Vätternrundan för att hinna hem innan regnet. Den här gången nöjde jag mig med att cykla runt en ennan sjö, Stora Rängen, 53km. Cykling är verkligen en av det skönaste träningsformerna när man inte "måste" ut och cykla utan kan göra det när vädret är fint!

Sen så skulle det ju regna så jag tog mig för fyra saker som släpat efter lite. Golvet under badkaret, ugnsfönstren, städskåpet och en garderob. Garderoben blev jag inte helt klar med för grejer ska upp på vinden så får jag besök nu kommer folk tycka att jag har det väldigt stökigt hemma men jag lovar, ge mig 15min så är det mer välstädat än någonsin här.

Nytvättat!

Nu får dammsugaren plats igen...


Och så kan man ju fundera på hur många personer som bor här egentligen. Det skumma är att jag använt alla skor/tofflor utom gubbskorna (som står fint inne i hörnet) de senaste 48 timmarna.

7 par skor/tofflor!

Den där beer dispensern som syns på kortet har jag fått av min snälla syster. Den är mycket välanvänd. Not. Nu åker den upp på vinden. Någon som vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela