vismut

Tant Björn

Publicerad 2011-07-03 09:44:35 i Allmänt

Det finns visst vardagshumor på semestern också. Snöret till dagens te-påse är lite för kort för min smak


Nu tänker ni: Va? Är han redan vaken och äter frukost. Var han inte på bröllop igår?

Då kan jag berätta att jag redan varit vaken i mer än två timmar. Börjar känna mig som Tant Ulla som vaknar sjukt tidigt på helgerna. Så Ulrika: Ge mig recept på allt bröd du bakar på mornarna för jag har inget o göra.

Det lär nog komma ett bröllops-inlägg senare men jag litade på att andra skulle ha kamera med sig så jag hoppas att få tag i lite bilder senare. Just nu verkar ingen vara vaken?

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-07-04 08:22:33

Haha, härligt att du också börjar bli som tant Ulla! I går var det dock nästan sovmorgon, i lördags låg jag halvvaken från 5.20, och klarvaken vid 6.

Om du vill ha ett supersmidigt bröd att baka på morgonen så kan jag maila. Mmm!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-07-04 08:47:16

Blä så tidigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela