vismut

Väldigt lent hår & en enformig frisyr

Publicerad 2011-07-30 16:59:18 i Allmänt

Jag tog racern runt Stora Rängen idag efter frukost. I vanliga fall räcker gröt för att köra 52km men idag fick jag för mig att köra så fort jag bara kunde i vissa backar och när så motvinden kom med två mil kvar fanns det inte mycket gröt kvar i min kropp. Ojojoj.

Pappa hittade ett utklipp ur Motala Tidning från 1998:

Jag undrar vad det var för skjortor jag hade på högstadiet. Har jag någonsin haft skjortor till skolan?

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-07-30 20:37:11

"Björn har väldigt lent hår" världens roligaste urklipp att ha om sig själv!!!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-07-30 21:04:07

Absolut! Oj vad Jessica och Madelene (mina klasskompisar) jobbade med de där spikesen. Sen fick jag inte ha cykelhjälmen på när jag skulle ner till JC...

Åsa: Inte ens på den tiden kunde jag se cool ut på kort om det var uppgiften ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela