vismut

95-

Publicerad 2011-06-17 11:24:10 i Allmänt

I natt kör vi! Eller, i alla fall jag, Axel, #1 och kanske 18000 andra.

Här kan man följa mig. Jag har fortfarande inte bestämt hur fort jag ska cykla men vill man se mig gå i mål och sen äta pizza/grilla ihop med mig bör man nog vara i Motala runt 12 +/- några minuter.

Min lånade våtdräkt inför Vansbro tar in vatten i ryggen så jag bestämde mig för att köpa en egen i bra storlek=behov av att mäta diverse kroppsmått. Kan ju säga att jag upptäckte att all cykelträning i kombination med icke-existerande styrketräning fått alldeles för stora effekter på överkroppsmuskulaturen. Men, vem vill egentligen pumpa på ett instängt gym när solen skiner och man kan glida runt på sin cykel? Får fixa det i höst...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-06-18 15:31:07

Grattis grattis till din supertid!

Postat av: Björn-skitnöjd

Publicerad 2011-06-18 17:25:48

Tacktack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela