vismut

Christian

Publicerad 2011-06-05 18:20:17 i Allmänt

I fredags hade vi svensexa för Christian.

Tanken var att han skulle få sina favoriter tiramisu och jäger till frukost men det blev korv och jäger istället.

"Brynäs var lite snällt. Det hade varit värre med HV eller ManU-tröja" Sagt och gjort - på med ManU tröjan istället

Boda Borg.

Mitt lag la ner Däckad när vi insåg att det var ett inslag av tur i sista rummet.

Trots Bylles heroiska insats gick vi bet på Superbanan. Dock så vann vi tävlingen vilket nog mest beror på att vi var det minsta laget rent storleksmässigt samt att mina två lagkamrater var de två största vinnarskallarna av alla.

Vi kommer på Flugans lag med att fuska! BodaBorg-domaren tyckte dock att det var smart. Baa.

Personalen tyckte att vi var en väldigt städad svensexa

Dagens citat: Personal vid tacobuffén "-Man får gå två gånger och ta. Man behöver inte fylla tallriken." Någon av oss "-Jag tror dom flesta tänker gå två gånger ändå."

Christian får gå in på Maxi och fixa mat till kvällen

Inga vegetarianer så långt ögat nådde

Badtunnebadande

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-06-06 22:47:17

men björn tog du också av dig brallorna?

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-07 08:40:23

Fråga din sambo vem som var först. Inte jag i alla fall.

Postat av: Lena

Publicerad 2011-06-08 19:22:53

Jag gissar på döingen

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-09 19:56:52

Njaeee. Men han var nog dock sist på med dom igen. Och absolut sist med att sätta på sig något annat än badbyxor. Tror inte det hände innan de flesta drog faktiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela