vismut

And it hurts with every simtag

Publicerad 2011-06-06 21:43:20 i Allmänt

Alla som vill jobba imorgon räcker upp en hand.


Även om det varit jätteskönt att ha varit ledig så har jag varit sjuk. Eller har jag det? Tre gånger i helgen har jag varit ÖVERTYGAD om att jag varit förkyld och stannat kvar i sängen men så kommer eftermiddagarna när min antihistamintablett kickat in och då har jag mått ok. Fast i lördags var min röst konstig hela dagen och det berodde inte på dagen innan om nu nån trodde det.

Lördag: Glass på stan följt av grillning och spel hemma hos Hanna&Christoffer tillsammans med Åsa&Johan och Christian&Annica.

Söndag: Skulle ha cyklat 15 mil med Axel men eftersom jag var "sjuk" ställde jag in. På eftermiddagen åkte jag ut till husägarna och tittade på när dom rensade i förrådet.

Johan överraskade mig med att ha en välanvänd studentoverall. Dessutom visade det sig att han har oanade goda sidor. Jag visste det!!!

Johan lyssnar säkert på Gyllene Tider när ingen annan är närvarande!

 

Ja, de städade i förrådet men när jag kom optimerade Johan sin flaskraket-setup.

 

Tillsammans lyckades vi riktigt bra.

 

 

Idag cyklade jag runt Roxen och så var det simträning med fokus på armtag.

Jag har varit lite skraj inför dagens träning då idag var första dagen sen i fredags som jag kunnat ha högerarmen över huvudet utan rejäl smärta. Ouppvärmd som jag var på Boda Borg var axeln på väg ur led redan i andra rummet men istället blev det ledband och muskler som fick ta smällen. Och med muskler menar jag både rena axelmuskler samt biceps och triceps. Fattar inte riktigt hur det gick till.

 

Så nej, jag avstår ifrån att räcka upp handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela