vismut

Dags igen

Publicerad 2011-06-15 22:06:42 i Allmänt

Nej fy tusan. Kolhydratuppladdningen har börjat igen och jag fortsätter med mitt Vitargo eftersom jag vet att det faktiskt funkar - våga byta då! Men bläääää. Det blir bara äckligare och äckligare för varje gång.

Nog för att jag brukar överdriva och vara ironisk ibland men det här är helt sant. Jag började må illa redan när jag plockade fram shakern för kvällens dos och när skiten var färdigblandad satt jag i soffan och stirrade på den med en ännu större klump i halsen. Då bestämdes det att äcklet skulle intas - på toan. 8dl i tre klunkar så man slipper känna så mycket smak.

Nu är jag tillbaka i soffan men mår fortfarande illa. Suck. Bara fyra gånger kvar...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-06-16 08:31:10

Usch och blä, det låter och ser inte smarrigt ut!

Är det du ensam som ska iväg och cykla i helgen eller har du med dig nån tok?

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-06-16 14:53:00

Usch den där körde jag också med förra året. Håller med, den funkar jättebra men smakar skit...



Lycka till på loppet!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-16 23:55:44

Ulrika: Mm, Axel ska starta med mig men vi har inget avtal om att hålla ihop i år. Jag kom precis hem från en Cellbiologifest där jag bara drack Loka. Messade Axel och frågade om det var ok med en öl i alla fall men fick svaret: Neee!



Sofia: Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela