vismut

Fyra varv runt Roxen

Publicerad 2011-06-18 17:22:09 i Allmänt

Vad får man för 1150kr?
Jag fick tre bananer, 5liter sportdryck, lite saltgurka, medalj, en öl, potatissallad + något samt ont i knäna. Att jag inte fick mer beror på, precis som Ulrika sa, att jag cyklade de 300km runt Vättern på en supertid! 10h 20min 13s

Jag är hur nöjd som helst. Jag siktade främst på under 10h men det gick alldeles för långsamt i motvinden ner till Jönköping för att jag skulle klara det.

Mest stolt över: Att jag ensam jagade ifatt en snabb klunga efter ett depåstopp så jag kunde ligga och finköra i 30-45km/h i 5mil utan allt för stor arbetsinsats samt att jag kunde hålla bra tempo sista 7milen när jag i princip körde ensam.

Johan och Åsa hejade i mål!

Mm, jag var rätt sliten.

Men sen var det skönt!

 

Får se om jag kör igen. Förutom den kraftiga motvinden ner till Jönköping som man inte fick tillbaka fullt ut i form av medvind så var vädret helt perfekt! Jag kommer nog aldrig ha sån tur igen.

 

Men det skulle ju vara kul att gå under 10h...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-06-18 22:42:39

Vilken tid! Bra jobbat.

Postat av: Alex och Rikard

Publicerad 2011-06-19 20:37:47

New York är stolt över dig! Grattis från Alex, Rikard och Ida!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-19 21:11:42

Hanna: Tack!



New Yorkarna: Tack och välkomna hem!

Postat av: Åsan

Publicerad 2011-06-20 11:17:27

Bra jobbat! tror krokodilmannen är lite avis på tiden...

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-20 11:54:38

Åsan: Tack! Mm, krokodilmannen har inte ens hört av sig till mig än så jag funderade på om han hamnat i någon form av chocktillstånd! Han får se det som att han har ett mål att träna till framöver.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela