vismut

Glömde kepsen...

Publicerad 2011-06-02 20:24:18 i Allmänt

Gårdagens fest var trevlig och jag råkade stanna länge nog för att få hjälpa till med städningen. Jag hade för övrigt lyckats matcha in strumpor, skjorta och slips med sånghäftet, ljusen och alla andra gröna färger. Tydligen var grönt kvällens färg. Tur kallas det.

5 timmar sömn blev det i alla fall och idag har jag testat min nya kikare i fält och ätit Bosse-glass med Eva&Elisabeth samt simskolesimmat (i badsjön med våtdräkt).

Jag har även trampat i brännässlor. Svedan från höger vad/smalben försvann väl efter 5min men nu ikväll är det massa röda märken på benet och så kryper det i det. Skum känsla.

Jag är också lite röd och stram i ansiktet och på de fläckar där jag borde ha hår (eller keps...) - Blir nog en svettig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela