vismut

Året har 365 dagar...

Publicerad 2011-06-25 19:36:34 i Allmänt

Träningsmålet för 2011 var att snitta 60min/dag. Nu så här hälften in i året är det dags att kolla hur jag ligger till: 60,8min/dag. Brabra, men jag hade räknat med mer eftersom cyklingen samlar tid så vi får se hur det blir när året är slut.


Igår firade jag midsommar i Alguvi.
Jag åkte ut tidigare för att hjälpa till och tog med mig bröd och pålägg så vi kunde äta lite innan övriga gäster kom. Mmmmmmm. Bra köp Björn...

Mögligt bröd och möglig ost

Sen åt vi sill och potatis och jag lyckades för en gång skull dra ett obegripligt och otajmat skämt vilket tydligen uppskattades det med.

Jag vann alla två krocketmatcher. Överlägset. Jag blir mer och mer övertygad om att jag är Kung av Krocket.

Vi grillade...

...och flyttade in för att dricka upp Johans Minttu. Jag smög ut till köket för att slippa bli jättefull och blev jättetrött istället.


Idag åt jag pizza med Åsa&Johan och sen tittade vi på bio - Super8 - som får tre regndroppar av fem möjliga.

Skaplig åskskur vi hamnade i. Tur det fanns skyltfönster med tak.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-26 09:43:06

Ojoj, man blir ju om möjligt ännu större genom kameralinsen än i spegeln!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-26 16:02:27

och hur kan det vara mindre än halva 2011 kvar????

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-26 16:34:39

Ahhhhh! My bad! Jag gick enligt min träningsdagbok men den räknade visst med de sista dagarna i December 2010 också...

Ändrar rubriken :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela