vismut

Nya skor

Publicerad 2011-06-11 14:23:49 i Allmänt

Så, nu har jag både nya skor och nya sandaler. Jag håller vad jag lovar.

Igår hade jag bjudit hit BodyAttackarna på spel och mat men tyvärr kunde bara tre komma. Tur var väl kanske det för två av dem gjorde sitt bästa för att inte bli bjudna hit igen. Mer spill och glaskross under vår lugna spelkväll än vid någon av de större fester jag haft här :-)

Nu har jag i alla fall ett jämnt antal vinglas igen!

 

I ett klurigt spel som Ubongo hade jag inte en chans. Jag fick dock min revansch i Ticket to ride (och vi behöver inte nämna att de andra aldrig spelat det tidigare...). Observera att en av spelarna dricker ur ett plastvinglas och får så göra i fortsättningen också.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-06-11 18:24:43

Visa inköpen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela