vismut

Perfect match?

Publicerad 2011-06-01 17:21:23 i Allmänt

Tror sista Björn goes modeblogg-inlägget var i mars så det är dags för ett nytt!

Vid dagens disputation träffade jag Elisabeth, som spred glädje i labbet under mitt exjobb, för första gången på länge. Hon kommenterade min matchning av strumpor och tröja. Jag försökte bedyra att det var helt utan tanke men hon trodde mig inte...

 

Så till kvällens fest tänkte jag tänka till lite men är det verkligen OK med slitna strumpor på en disputationsfest även om de matchar slips och skjorta? Ja, i min värld i alla fall.

 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-01 21:41:32

Men herregud, hudfärgade strumor är INTE ok, inte ens om dom är helt nya! Jag hoppas på att skärmen spelar mig ett spratt och att dom är gröna egentligen :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-01 21:47:32

Ops, nu var jag sådär taskig igen.... Får se om jag startat en kommentatorsstorm som med älgkudden. Sorry isåntfall :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-02 08:49:00

Dom är gröna och Elisabeth uppskattade dom så här stoppar jag en eventuell "kommentator"storm.



:)

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-02 09:03:42

Sköönt att dom var gröna, att ha strumpor som gör att det ser ut som vanliga fötter men utan tår... såna borde inte få finnas... dessutom ser det ju ut som man går utan strumpor i skorna då, skitkonstigt om man har kostym och finskor!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-06-04 06:35:18

Åsa jag är med dig om obehaget med hudfärgade strumpor (kläder också för den delen, vem vill se naken ut?) men tåseparerande strumpor är också sjukt obehagligt! Huh...



Jag gillade verkligen din matchning under dagen, härligt med färg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela