vismut

Kommentarer

Postat av: Åsan

Publicerad 2011-06-05 11:55:54

Bennis är lite avis på Krokodilen...

Postat av: Åsa d.y.

Publicerad 2011-06-05 13:04:50

Jag skulle vilja höra hela historien. Hur han blev headhuntad till tidtabellens framsida och när han blev medveten om att han skulle dela rampljuset med en krokodil???

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-05 15:02:24

Ja, jag är inte nöjd med svaret jag fick via sms!

Postat av: Pisa

Publicerad 2011-06-06 00:12:52

Om man säger så här, nu mer bockar jag i rutan "jag har en bisyssla" i länsstyrelsens anställningspapper. Skönt när pengar trillar in.... funderar på att dra mig tillbaka från den statliga sektorn. Vad kommer näst tänker ni? Eget kalsongmärke och kanske aftershave tänker jag...

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-06 21:48:43

Åsan: Klart han är avis! Tänkt om det var en Barbara Pierre hade bredvid sig i sätet istället. Hur skulle du känna dig då??



Pierre: Jadu, fast ska du själv göra reklam för det egna kalsongmärket får du hitta någon annanstans att ha vänsterhanden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela