vismut

WHE - Worst Höst Ever

Publicerad 2011-06-23 20:07:40 i Allmänt

Jag kommer dö i höst - av tristess.

Vem kommer, intresserat och ifrågasättande, orka lyssna på mina nya coola&smarta idéer?
Vem ska jag avreagera mig på när experimenten inte funkar?
Vem ska jag skvallra med?
Vems Facebook-konto ska jag låna för att kolla upp folk?
Vem ska jag diskutera Criminal Minds med?
Vem kommer uppskatta mina skämt om buffertar?
Vems fulla pipettspetsaskar kan jag "låna"?
Vem kan man ställa de där dumma frågorna till?
Vem ska göra jobbet så roligt som det kan vara?

Mm, en Hanna jobbandes på 75% kommer få dra ett tungt lass nu när Rikard och Åsa försvinner. Åsa gick hem idag och kommer inte tillbaka förrens i februari och Rikard fick idag veta att han får en finfin postdoc-plats i Los Angeles på UCLA och slutar hos oss i slutet på augusti.

Odense 2008

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-06-23 22:31:54

om du så gärna vill veta vad som händer på fejjan är det väl dags att du skaffar ett eget konto??? ;)

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-24 09:23:48

Ja, jag kommer fortfarande vara intresserad av allt skvaller! Buffertvitsarna var ju aldrig min grej ändå :)



Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-24 09:49:58

Lena: Kan jag inte få tillgång till ditt konto istället?



Åsa: Inte? Så varför spred dom sig till Stockholm via dig?

Postat av: Lena

Publicerad 2011-06-29 19:00:39

puss säger hästen, du kan ta hans konto för han använder inte det

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-29 23:04:45

Oooo! Det får vi allt prata om på lördag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela