vismut

Bakåtvänd keps imorgon?

Publicerad 2011-03-15 22:47:56 i Allmänt

Igår var jag på hockey. LHC-SAIK och jag hade stora förhoppningar om en bra match eftersom de tidigare matcherna i den kvartsfinalserien varit väldigt bra, enligt tidningarna.
Mm, nu var jag där och då vann SAIK med 1-0 och Lasse Anrell skrev följande om matchen i dagens Aftonblad:

Var det kul?

Nej. Det var ungefär som att se en socialdemokratisk valberedning komma fram till att man inte har någon bra kandidat till partiledarposten. Som att se årets version av Big Brother. Men vem har sagt att hockey ska vara kul?

 

Zzz.

 

Ikväll blev jag bjuden på födelsedagsmat och de berömda hallongrottorna (aka syltplättarna) hos Åsa och födelsedagsbarnet Johan. Vi spelade spel också. Lägg märket till den svarta pjäsen (=jag) som är inne på sitt andra varv och således dominerade totalt i första omgången carcassonne. Mm, jag är en riktigt kass vinnare men jag ska faktiskt erkänna att jag egentligen var rätt usel (vilket visade sig i omgång 2) men kan AIK slå HV71 med 4-0 i matcher kan väl jag spöa Åsa&Johan.

 

 

Jag vet inte om det var därför som Johan missade lite vid klippningen av mitt hår senare. Åsas skratt var inte snällt och kommentaren "du får nog skjuta upp fru-letandet till april istället" säger kanske en del. Jag säger inget för jag vill fortfarande bli klippt av Johan.

Men jag har förvarnat mamma som kommer på besök på torsdag...

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-03-16 13:58:34

Det såg faktiskt inte lika illa ut idag!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-16 22:51:16

Det var kanske inte så jättebra klippt av Johan direkt...



Det växer nog ut snart igen ska du se :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-03-17 07:38:24

Äh, jag håller med Åsa. Det är inte så farligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela