vismut

Mjölksyrig

Publicerad 2011-03-06 21:38:48 i Allmänt

Igår åkte mamma, pappa och jag till Omberg för korvgrillning i soligt väder.



Isen var också fin





Vem behöver dyr kite när man kan använda liggunderlag?


Oscar var också i Motala så på kvällen drack jag min första starköl för i år. Vi gick till Citybowl som inte fanns när vi bodde där och det var ett jättebra ställe! Bowling, biljard, öl, lufthockeyspel och så boxningssäcken:

10kr för tre slag. Rekordet var 988 (enhet??) och han som hade det hade brutit tummen vid slaget. Jag klarade sju slag sen började Vasaloppet göra sig påmind. Jag kom aldrig över 900 men fick beröm ändå av publiken som tittade på.

BodyAttack-Madde har också en spargris-ko som hon lägger 10kronor i som ska användas till glassköp i sommar. Jag tror jag ska börja en liknande grej för att ha 10-kronor när jag åker till Motala. Biljard: 10kr Boxning:10kr och kommer man efter kl.22 - inträde: 10kr(!!!)


Annars är jag väldigt fräsch efter skidåkningen. Dock får jag mjölksyra väldigt fort-det räcker med att cykla 4min till jobbet. Körde lite tunga utfall på gymmet ikväll och då blev benen darriga direkt.

Bäst i helgen:

Jag hittade mitt pass!!!!! Det låg i kameraväskan som jag redan letat i två gånger. Det fanns visst ett fack till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela