vismut

Dags för ny soffa

Publicerad 2011-03-19 17:17:55 i Allmänt

Min sköna soffa är utsliten! Mm, eftersom jag tillbringar större delen av tiden jag är hemma i den och har gjort så de senaste 8 åren (och redan då var den begagnad) så kanske det inte är så konstigt. Så nu har jag börjat leta efter en ny och idag var jag nere på Tornby och hittade en jag blev riktigt intresserad av.

http://www.ruminterior.se/

Dock har jag inte klurat ut hur jag ska möblera om jag köper en 3+2 sits. Helst skulle jag vilja ha dem stående i 90grader så tv'n kan stå kvar som den gör men då blir det problem med mitt soffbord som är elipsformat. Äh, jag får väl köpa och testa!?

http://www.ruminterior.se/

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-03-20 07:34:27

Åh så kul med nya soffor! Hoppas dina kommer snabbare än vår gjorde. Tror också att en sån lampa skulle vara fin till soffan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela