vismut

Solbränd eller bara bränd?

Publicerad 2011-03-26 21:08:21 i Allmänt

Oj då. Inte kunde jag tro att förra inlägget skulle bli mitt mest kommenterade någonsin! Imponerande är också 108 sidvisningar på bara 13 besökare! Antar att ni ville följa nätmobbningen i realtid. Och bara så ni vet så har det nu blivit en principsak - älgen stannar.

Som boende i fashionabla innerstan är att vara ute i fint väder=gå promenad men idag åkte jag ut till Hälsouniversitetets stolthet och hennes man för trädgårdsarbete.

Åsa telefonguidas i pelargonbeskärning av mormor. Observera att hon har två fria händer.

Johan pillar med nya grillen. Det gick väl ok tills han fick för sig att elda upp beskrivningen.

 

Johan pillar fortfarande med grillen. När han var klar hade han dessutom muttrar över...

 

Själv eldade jag

 

, högg lite ved

 

och grävde i landet.

 

Johan planterade om Åsas nyplanterade blommor.

 

Och Åsas korvar grillades.

 

Toppendag!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-03-28 15:45:51

Jag har skaffat massa frön nu som du kan få så i ditt fina land i april!

rädisor, rödbetor, sockerärtor, morötter, sallad.....

Postat av: Björn

Publicerad 2011-03-28 16:57:45

Så snällt! Tack! :-)

Postat av: Åsa, slavdrivaren

Publicerad 2011-03-28 17:30:55

Haha, nu var ju den stora frågan... trodde du jag var spydig så du var spydig tillbaka eller tycker du det ska bli kul på riktigt :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-03-28 17:46:06

Tyvärr kommer nog förresten inte morötterna att växa i "ert" leriga trädgårdsland så skyll inte på trädgårdsmästaren när ni inte får några!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela