vismut

Birdwatching eller birdwatching

Publicerad 2011-05-31 20:19:20 i Allmänt

Topp tre varmaste händelserna i mitt liv:

1.

Väntan på bussen; Cypern -06
(bilden är döpt till "I väntan på en buss som kom först när vi gett upp. ASVARMT")

2.

Mallorca -09

(Fast när Björninfluensan slog till blev det ju svalt och skönt på hotellrummet......)

3.

BodyAttack; Sommarens första dag; Linköping -11

Sporthallens golv läggs om så vi var i en liiiten sal i Simhallen. Fyyyyy så svettigt!

 

Min nya leksak:

 

Tubkikare med 20-60 ggr förstoring.


 

Edit.

"Love doesn't need handles"

What?!?!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-06-01 08:36:17

Min absolut varmaste upplevelse nånsin: ALLA dagar i Tokyo/Kyoto Augusti 2010.

Men gårdagens bodystep smög upp ganska tätt bakom, det kunde man konstatera på mitt ansiktes färg och klädernas blöthet efteråt.



Det lät inte härligt att köra BA i en liten varm sal. Huh!



Postat av: Åsa - numera tjockis

Publicerad 2011-06-01 08:53:38

Love handles... fattade du inte eller tyckte du bara det var dåligt??

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-01 09:27:14

Ulrika: Jag lider med dig!



Tjockisen: Klart jag fattade men jag tyckte att den var sisådär som slogan.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-06-01 11:01:47

Haha jag håller med om att den där slogan är sådär!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela